Sant Raimon de Penyafort | SolidarICAB

#SantRaimon23: Diverticab 2023 (espectacle de màgia i xocolatada). PLACES EXHAURIDES

PLACES EXHAURIDES. LLISTA D'ESPERA comunicacio@icab.cat

El Diverticab, l’espectacle infantil de Sant Raimon de Penyafort, tindrà lloc el dissabte 4 de febrer de 2023 a partir de les 18h, a la Sala d’Actes de la seu col·legial.

Un any més, el “Mago KOKO” farà gaudir als més petits de la casa amb la seva màgia.

A través de trucs on usa elements de molts colors diferents captarà l’atenció de tots els infants i promourà també la seva participació en l’espectacle a través del joc i la paraula.

Sorpreses i diversió assegurades!

Posteriorment, al Pati de Columnes, es farà una xocolatada per a tots els assistents al Diverticab. I a més, hi haurà “pintacares” i “tattoos” per a tols els nens i les nenes que ho desitgin.

Una gran tarda pensada per tal que els col·legiats i col·legiades de l’ICAB gaudeixin en família.

Per assistir, és imprescindible adquirir invitació.

Cada col·legiat/da podrà accedir a quatre entrades.

#SantRaimon23

Sant Raimon de Penyafort | SolidarICAB