Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ)

Sessió informativa telemàtica sobre el Postgrau en Pràctica Jurídica Octubre 2022

El Postgrau en Pràctica Jurídica de l'ICAB et prepararà per exercir com a advocat/da, ja que és la formació idònia per iniciar-se en l’advocacia i aporta destresa i experiència a un Llicenciat/da o Graduat/ada en Dret que vulgui exercir.

En aquesta formació, l’alumnat podrà triar dues de set matèries (Civil, Penal, Laboral, Administratiu, Mercantil, Família i Financer) en un doble format; de manera presencial o on-line.

El 19 de setembre de 2022, a les 18h i de forma virtual, tindrà lloc la Sessió Informativa, per part de l'Escola de Pràctica Jurídica, de la pròxima edició, la del mes d'octubre.

Cal confirmar assistència a la sessió informativa per ZOOM a través del següent enllaç.

Consulta aquí tota la informació sobre el Postgrau en Pràctica Jurídica del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.

Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ)

Informació general

• 19/09/2022