Titulars

Adhesió al Comunicat de l'ICA Màlaga

El Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) ha acordat adherir-se al Comunicat emès pel Col·legi de Màlaga en relació amb la celebració de la vista del Judici Oral en procediment seguit contra el Degà emèrit Francisco Javier Lara Peláez, per presumpte delicte de desobediència pels fets ocorreguts a la guàrdia del sis de maig del 2020. L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) s'adhereix també a aquest posicionament públic de l'advocacia malaguenya i expressa el seu suport al degà emèrit.

Fri Jun 02 11:06:00 CEST 2023

COMUNICADO INSTITUCIONAL ABOGACÍA DE MÁLAGA

Estando prevista a primeros del mes que viene la celebración de la vista del Juicio Oral en procedimiento seguido contra el Decano emérito de este Colegio, Don Francisco Javier Lara Peláez, por presunto delito de desobediencia por los hechos ocurridos en la guardia del seis de mayo de 2020, la Junta de Gobierno quiere reiterar, una vez más, el firme apoyo de la Abogacía de Málaga a nuestro Decano emérito.

Seguimos confiando en la Justicia y en una resolución favorable, al entender que las actuaciones que se llevaron a cabo por el Colegio en esa fecha fueron bienintencionadas y en defensa de la salud de los abogados de oficio, que tenían el encargo constitucional de asistencia al detenido, atendida la precariedad de los medios preventivos existentes en ese momento.

Mayo, 2023

La Junta de Gobierno

ICA Málaga

• Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.
  • Premis i Beques | Titulars | Premis, Beques i Subvencions

Participa als Premis ICAB 2023! Tens temps fins al 3 d'abril del 2024

S'ha ampliat el termini de presentació de les candidatures fins al 3 d'abril de 2024 dels següents Premis Jurídics que convoca l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).