Informàtica

Aturada tècnica de presentació de demandes i d’escrits la nit del 29 al 30 d’abril 2022

Us informem que el proper divendres 29 d’abril de 2022, de les 23.30h fins al dia 30 d’abril a les 6h, hi haurà un tall de servei d’aproximadament cinc hores, que s’iniciarà a les 00.00 hores, i que afectarà els següents sistemes d’informació:

Fri Apr 22 12:05:47 CEST 2022
  • Presentació d’escrits i de demandes mitjançant software de les empreses o IAP
  • Accés al FTP Col·legi d’Advocats
  • Comunicació amb LEXNET.
  • Comunicació amb ARCONTE