Protocol | Formació ICAB

Sopar d'Estiu ICAB 2022: TORNEM A RETROBAR-NOS! PLACES EXHAURIDES

Dijous 21 de juliol de 2022, a les 20.30h, al restaurant Red Fish. PLACES EXHAURIDES

Wed Jul 20 13:00:00 CEST 2022

Un any més, al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona volem celebrar l’arribada del bon temps i per això, per al dijous 21 de juliol de 2022, en el marc del 7è Congrés de l’Advocacia de Barcelona, estem organitzant el tradicional Sopar d’Estiu.

Enguany, el Sopar d’Estiu de l’ICAB se celebrarà al Restaurant Red Fish (Moll de la Marina, s/n) a partir de les 20.30h.

Després de dos anys de pandèmia derivada de la COVID-19, serà una ocasió única per retrobar-vos amb companys i companyes, conèixer altres professionals del Dret i aprofitar per fer networking i ampliar la vostra xarxa de contactes. I tot, en un ambient únic i distès, a la vora de la platja!

Veniu a celebrar l’arribada de l’estiu amb el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona!

Ens veiem el dijous 21 de juliol de 2022 al vespre.

Durant l’acte es faran fotografies per part de l’ICAB, de les quals es farà difusió a totes les persones assistents.

PLACES EXHAURIDES

Preus:

• 40 euros col·legiats/des ICAB
  • 60 euros no col·legiats/des ICAB
Red Fish Barcelona Restaurant http://www.redfishbcn.com/

Moll de la Marina s/n, 08005 Barcelona

Busos:

• 20:00-21:30h (últim bus, 21:30h) 2 autocars de 60 places que fan servei de llançadora des de: Sortida ICAB ( Mallorca, 283 Barcelona) / Destí Red Fish Barcelona Restaurant en Moll de la Marina s/n, 08005 Barcelona

• 00:00 a 02:00h (últim bus, 02:00h) 2 autocars de 60 places que fan servei de llançadora des de: Sortida Red Fish Barcelona Restaurant en Moll de la Marina s/n, 08005 Barcelona Destí ICAB (Mallorca, 283 Barcelona)