Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB

II Congrés de Mediació en Salut (2022)

Els propers dies 25 de gener, i 1, 8, 15 i 22 de febrer de 2022 se celebrarà el II Congrés de Mediació en Salut, amb el lema “Ampliant xarxes” en el qual hi col·labora el Centre ADR-ICAB.

Fri Jan 21 14:29:34 CET 2022

L’objectiu d’aquest Congrés és impulsar la divulgació i el recurs a la mediació i altres vies de resolució alternativa de conflictes en l'àmbit sanitari.

Per ZOOM.

MÉS INFORMACIÓ