Normativa | Comissió de Cultura / Formació | Secció de la Infància i de l'Adolescència

III Acord d'unificació de criteris dels Jutjats de Família de Barcelona en relació a l'exploració de menors d'edat

28 de gener de 2021. Adjuntem document en PDF.

Fri Feb 12 10:19:43 CET 2021

Informació facilitada per la Secció de la Infància i de l'Adolescència de l'ICAB.

• Normativa | Novetats Jurídiques | Actualitat Jurídica | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

Actualitat Jurídica del 21 al 27 de març del 2024

Classificada per matèries.
  • Comissió de Cultura / Seccions | Secció de Dret Processal

INSCRIPCIONS OBERTES! Curs de Tècnica Probatòria (2024)

La Secció de Dret Processal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’Associació de Probàtica i Dret Probatori (ADPD) té obertes les inscripcions per a la 6a edició del Curs de Tècnica Probatòria.
  • Comissió de Cultura / Seccions

L'ICAB obre matrícula per als Cursos d'Anglès Jurídic d'abril 2024

La Comissió de Cultura de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza dos Cursos d'Anglès Jurídic en format modular, de 25 hores cadascun. Pots apuntar-te fins al 25 d'abril de 2024!