Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió d’Advocats/des Mediadors/es | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB

Èxit de seguiment de la Jornada Europea de la Mediació 2024 de l’ICAB

Èxit de seguiment de la Jornada Europea de la Mediació celebrada el 23 de gener de 2024 a l'ICAB i que ha comptat amb la participació d’una vintena d’experts en el camp de la mediació.

Tue Jan 23 15:00:00 CET 2024

Han inaugurat la jornada Jesús M. Sánchez, degà de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB); Esther Giménez Salinas, síndica de Greuges de Catalunya; Cristina Ferrando, jutgessa degana de Barcelona; Carme Guil, magistrada i presidenta de GEMME Espanya; i Gemma Ubasart, consellera de Justícia, Dret i Memòria de la Generalitat de Catalunya.

El periodista Xavier Graset ha llegit un manifest, amb el qual es vol promoure la mediació tant entre els professionals com entre la ciutadania per impulsar el seu ús a l’hora de resoldre controvèrsies.

Durant l’acte s’ha analitzat l’ús de la mediació i els ADR a nivell europeu i s’ha abordat la perspectiva i coneixement que tenen la ciutadania i les organitzacions de la mediació i la professió mediadora.

La cloenda ha estat a càrrec d’Immaculada Barral, directora de Drets i Entitats Jurídiques i Mediació de la Generalitat de Catalunya, i de Carles Garcia Roqueta, diputat responsable de Mediació de l’ICAB.

MÉS INFORMACIÓ

#JEM2024