Protocol | Titulars

L’ICAB celebra una nova sessió de l’acte d’imposició de togues als nous col·legiats

Aquest dilluns, 4 de juliol de 2022, ha tingut lloc a la Sala d’Actes de la seu col·legial la tercera sessió d’imposició de togues post-pandèmia. 65 nous "togats" han jurat o promès les normes deontològiques de la professió durant aquest acte simbòlic.

Mon Jul 04 21:00:00 CEST 2022

Amb la imposició de togues, aquests nous advocats i advocades col·legiats/des comencen una vida professional apassionant, al servei de la ciutadania i de la societat. Els rebem amb els braços oberts a la participació de la vida col·legial.

En l'acte han participat el degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Jesús M. Sánchez; la vicedegana, Susana Ferrer; la tresorera, Yvonne Pavía; el secretari, Joaquim de Miquel; i els diputats de de la Junta de Govern de la Corporació Ramon Casanova, Frederic Munné, Rosa Peña, Mireia Ramon, Montse Pintó, Carmen Valenzuela i Paz Vallès.  També ha assistit Nil López Palahí, nou vicepresident del Grup de l'Advocacia Jove (GAJ).

Amb la imposició de togues, l’ICAB dóna la benvinguda simbòlica als nous col·legiats i col·legiades a la professió. Aquests pugen a l'escenari del Palauet Casades, es posen la toga i juren o prometen les normes deontològiques de la professió acompanyats pel seu padrí o padrina de professió i juntament amb la seva família més propera.

Arran de la COVID-19, durant gairebé dos anys no s’ha pogut celebrar aquest acte, per la qual cosa hi ha prop de 2.000 nous col·legiats i col·legiades als quals se’ls està convocant. Així, els dies 11 i 20 de juliol propers es duran a terme altres dues sessions d'imposició de togues.

• Altres Cursos | Titulars

El degà de l’ICAB assisteix al IV Congrés de Dret Bancari a Madrid

El degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, ha estat present en la inauguraicó del IV Congrés de Dret Bancari celebrat a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Madrid (ICAM).
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Inspecció a la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet

Us informem que la Fiscalia de la Comunitat Autònoma de Catalunya té previst dur a terme una inspecció sobre la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet el proper dia 25 d’abril de 2024.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Nou tràmit de presentació de recursos de reposició

Us informem que l’Agència Tributària de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania un nou tràmit que permet presentar recursos de reposició en contra d’actes de reclamació del pagament d’un deute pendent en via executiva.