Comissió de Drets de les Persones amb Discapacitats | Formació ICAB

L’ICAB i el Col·legi de Treball Social de Catalunya analitzen les funcions del treballador social en la sol·licitud de mesures de recolzament per a persones amb discapacitat

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ha acollit aquest dimecres, 6 de juliol de 2022, la conferència titulada “Funcions del treballador social en la sol·licitud de mesures de recolzament per a persones amb discapacitat: nou paradigma”, coorganitzada per l’ICAB i el Col·legi de Treball Social de Catalunya.

Wed Jul 06 00:00:00 CEST 2022

La diputada de la Junta de Govern de l’ICAB, Núria Flaquer, i la vicedegana del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, Mercè Civit, han intervingut en la presentació d’aquesta jornada.

La conferència, que també s’ha pogut seguir on-line, ha comptat amb les ponències de l’advocat i president de la Comissió de Drets de les persones de Discapacitat de l'ICAB, Xavier Puigdollers, i de la referent de la Comissió de Peritatge Social del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, Eva Giralt Padilla.

Aquesta conferència ha suposat l’inici d’una col·laboració entre l’àmbit social i el jurídic per oferir una intervenció integral a les persones.

Webinar ICAB: Funcions del treballador social en la sol·licitud de mesures de recolzament per a persones amb discapacitat from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.