Normativa | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

LLEI 13/2020, del 13 d'octubre, de restabliment del complement de productivitat variable del personal estatutari de l'Institut Català de la Salut i del personal del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya (DOGC del 15 d’octubre de 2020)

Entrada en vigor: 16/10/2020. Els preceptes que comporten despeses amb càrrec als pressupostos de la Generalitat produeixen efectes a partir de l'entrada en vigor de la llei de pressupostos corresponent a l'exercici pressupostari.

Mon Nov 30 00:00:00 CET 2020

L'objecte d'aquesta llei és garantir al personal estatutari de l'Institut Català de la Salut i al personal del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya el restabliment de les retribucions que estableix en concepte de complement de productivitat variable, relatiu al compliment dels objectius fixats per a cada exercici, el II Acord de la Mesa Sectorial de Negociació de Sanitat sobre les condicions de treball del personal estatutari de l'Institut Català de la Salut.

Pel que fa als destinataris i moment de la percepció, s’estableix que el personal estatutari de l'Institut Català de la Salut ha de rebre durant l'exercici del 2020 i els següents el 100% de les retribucions que estableix en concepte de complement de productivitat variable, relatiu al compliment dels objectius fixats per a l'exercici del 2019 i els següents, el II Acord de la Mesa Sectorial de Negociació de Sanitat sobre les condicions de treball del personal estatutari de l'Institut Català de la Salut. Els criteris establerts per al personal estatutari de l'Institut Català de la Salut s'han d'aplicar, en virtut dels acords assolits en el marc del conveni col·lectiu, al personal de les entitats del sector públic adscrites a l'Institut Català de la Salut que formen part del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya.

[LLEIS APROVADES. PARLAMENT DE CATALUNYA]