Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort | Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort

La Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort reflexiona sobre el dret dels infants a la llibertat de consciència i el dret a la formació religiosa i moral

Aquest dimecres, 18 de maig de 2022, s’ha celebrat a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona un nou Espai de Reflexió de la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort sobre el dret dels infants a la llibertat de consciència i el dret a la formació religiosa i moral. En l’acte han estat presents les diputades de la Junta de Govern de l’ICAB Mireia Ramon i Montse Pintó.

Wed May 18 00:00:00 CEST 2022

La benvinguda a anat a càrrec de Xavier Puigdollers, advocat i patró de la Fundació Sant Raimon de Penyafort.

Posteriorment, s’ha dut a terme una taula rodona amb la participació d’Ana Eva Jarabo, professora de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport de Blanquerna URLL; Joan Francesc Pont, president de la Fundació  Ferrer i Guàrdia; i Eduard Ibáñez, doctor en Dret i advocat. Joan Lluís Pérez Francesch, catedràtic de Dret Constitucional de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha actuat com a moderador.

L’acte ha estat organitzat en el marc del desenvolupament del Conveni de Col·laboració signat el 23 de març de 2018 entre la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), dins del Seminari permanent sobre els drets dels infants.