Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

NOTA DE PREMSA: L’ICAB celebra el pròxim dijous 11 de març la 5a edició de la Fira de l’Ocupació, per primera vegada, en format virtual

La Fira de l’Ocupació pretén ser un espai de trobada on els professionals jurídics podran establir contactes, cercar feina i compartir coneixements a través de tallers innovadors sobre competències digitals, màrqueting, soft skills, entre d’altres temes.

Tue Mar 09 12:53:04 CET 2021

Barcelona, 9 de març de 2021. El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza per al pròxim dijous, 11 de març, de 10 a 18 hores, la 5a edició de la Fira de l’Ocupació. La principal novetat respecte edicions anteriors és que l’esdeveniment es realitzarà de forma virtual a causa de la COVID-19.

La iniciativa, que es basa en un intercanvi de talent i networking, dona l’oportunitat als i les estudiants de dret, col·legiats i col·legiades i associats i associades de l’ICAB de donar-se a conèixer entre els professionals del món de l’advocacia i del dret. Aquests, compten amb la possibilitat de poder entrevistar els candidats i candidates que s’ofereixen a les respectives ofertes de feina i pràctiques.

Les empreses, despatxos o entitats participants en l’esdeveniment han reservat un estand virtual; a través d’aquest espai, els professionals podran gaudir de tots els avantatges de la Fira de l’Ocupació però sense la necessitat de desplaçar-se.

La Fira oferirà entrevistes amb despatxos i altres entitats, una borsa de treball, assessorament personal en la creació o consolidació d’un despatx propi i tallers innovadors.

Tallers

Durant la celebració de la Fira d’Ocupació de l’ICAB es duran a terme una sèrie de tallers amb l’objectiu d’actualitzar les competències i facilitar novetats, coneixements i eines pràctiques sobre les tendències en el sector jurídic-legal. El primer taller està pensat per donar a conèixer el concepte de marca personal i aclarir dubtes a l’hora de comunicar i establir un target. L’impartirà Iván de San Nicolás, advocat-consultor en Protecció de Dades i DPO. El segon, titulat “Perfil híbrid: advocats/des amb competències digitals” posarà en valor la necessitat de capacitació tecnològica dels professionals en l’era de la quarta revolució industrial i serà impartit per Jordi Arrufí, director de Digital Talent a la Mobile World Capital Barcelona. El tercer i darrer taller serà sobre el desenvolupament de les habilitats soft en l’àmbit de l’assessorament legal i màrqueting per a despatxos professionals, i tindrà com a ponent a Patricia Aznar, advocada i consultora internacional.