Revista Jurídica de Catalunya

Nou nom d’usuari per als subscriptors de la Revista Jurídica de Catalunya

Els subscriptors de la Revista Jurídica de Catalunya que tenien un número d’usuari comprés entre el 500 i el 2.000 disposen a partir d'ara d'un nou nom d’usuari per consultar aquesta publicació a través del nou Portal de l'Advocat, mentre que la contrasenya és la mateixa.
Mon Dec 13 00:00:00 CET 2004

Per tal de consultar la jurisprudència de la Revista Jurídica a través del nou Portal de l'Advocat, només en aquells casos que el vostre número de subscriptor sigui igual o comprés entre les xifres esmentades anteriorment, haureu d'entrar la referència REV seguida del vostre anterior número. En aquest sentit si el vostre anterior nom d'usuari era 0634 i la contrasenya **** , a partir d'ara caldrà afegir REV643 i la contrasenya **** .

La resta de subscriptors han de seguir el procediments i el nom d'usuari i password habitual.

Per qualsevol aclariment o consulta podeu posar-vos en contacte amb la Revista Jurídica de Catalunya.

Adreça: c/ Mallorca 283 (5a planta)
Telèfon: 93 496 18 80 Ext.245, 211
E-mail: revista@icab.es
Horari: De dilluns a dijous de 9 a 14h i de 15 a 18h i els divendres de 9 a 15h.