Comissió de Cultura / Formació | Comissió Normativa | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

Primera Prova d'Avaluació d'aptitud professional per a l'Exercici de la Professió d'Advocat/ada per a l'any 2021. Data: 5 de juny

El Ministeri de Justícia i el Ministeri d'Universitats han anunciat la primera prova d'avaluació d'aptitud professional per a l'exercici de la professió d'advocat/da per a l'any 2021 que tindrà lloc el proper 5 de juny, segons recull Abogacía.es.

Thu Mar 18 13:16:00 CET 2021

El Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) del 4 de març de 2021 va  publicar l'Ordre PCM/188/2021, de 2 de març, per la qual es convoca la prova d'Avaluació d'aptitud professional per a l'Exercici de la Professió d'advocat/ada per a l’any 2021.

El termini de presentació de sol·licitud d'inscripció en l'Avaluació serà de quinze dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al BOE.

Aquest any, a causa de la pandèmia de la COVID-19,  l'examen es desenvoluparà també on-line i de forma síncrona a través de la plataforma AVEX de la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED).

Per a més informació, consulteu el document adjunt (a peu de pàgina) o visiteu el següent enllaç