RESOLUCIÓ EMC/2608/2020, de 21 d'octubre, per la qual s'obre la convocatòria per a l'any 2020 de la línia de subvencions per a la realització de projectes de recerca industrial i desenvolupament experimental entre empreses catalanes i desenvolupadors de tecnologia acreditats TECNIO (projectes INNOTEC) (...)

Biblioteca | Premios, Becas y Subvenciones

Publicat al DOGC de 28-10-2020
Wed Oct 28 00:00:00 CET 2020

(...), de les bases reguladores de la línia de subvencions destinades a impulsar start-ups (en fase inicial) i projectes d'R+D (ref. BDNS 529538).

El termini de presentació de sol·licituds anirà des de les 00:00 hores de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC fins a les 14:00 hores del dia 24 de novembre de 2020.