Titulars

2005: Actualització del cens de les seccions de la Comissió de Cultura

Adaptació a la Llei de Protecció de Dades
Wed Oct 19 00:00:00 CEST 2005
Als efectes de fer més operatives les comunicacions internes col·legials, fer més àgils les convocatòries de cursos, jornades i conferències, facilitar la participació real de tots els membres inscrits a les seccions i per disminuir les despeses que comporten les trameses col·legials innecessàries, la Junta de Govern en sessió de data 4 d’octubre de 2005 va acordar l’actualització del cens de totes les seccions de la Comissió de Cultura i notificar-ho a tots els col·legiats amb els mitjans informàtics i materials que disposa el Col·legi.

També, es va acordar establir un termini transitori de 4 setmanes, des l’esmentada notificació, per donar de baixa als companys que no manifestin la seva voluntat d’incriure’s a les seccions de la Comissió de Cultura.

Aprofitant aquesta actualització del cens i d’acord amb el que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), inclourem a l’esmentada tramesa la sol·licitud d’obtenció del consentiment dels col·legiats que s’incorporin a les seccions autoritzant-nos per publicar el nom, cognoms i el número de col·legiat/da al web de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona.

Barcelona, 11 d’octubre de 2005

Carolina Mirapeix Martínez