Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Ajornada la nova edició Curs de Dret de Marques, Patents i Dissenys (2022)

Ajornat el Curs de Dret de Marques, Patents i Dissenys, que s'havia d'impartir del 18 de gener al 24 de febrer de 2022, organitzat per la Secció de Dret de la Competència i de la Propietat Industrial del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB). Properament anunciarem les noves dates.

14/01/2022

El Dret de Marques, Patents i Dissenys té la finalitat de protegir a les marques, les patents i els dissenys i de donar valor a la importància que poden tenir per a l'èxit d'un producte al mercat, ja que és crucial assegurar-se que està registrada al mercat o els mercats pertinents.

Per aquest motiu els assistents podran conèixer diferents aspectes relacionats amb el dret com ara les bases de la Propietat Industrial, per a què serveix la marca, els drets conferits, les Patents i els Models d’Utilitat, els dissenys, les accions penals i les mesures de frontera, entre molts altres.

El Curs de Dret de Marques, Patents i Dissenys és una formació de 12 sessions, en cadascuna de les quals s'aprofundirà en una matèria concreta, impartides per advocats especialitzats en la matèria.