Assignació d'Administracions de la Seguretat Social
La Direcció Provincial de la Tresoreria General de la Seguritat Social ha comunicat al Col·legi d'Advocats de Barcelona que a partir de l'1 d'abril de 2004 els advocats de l'ICAB podran tramitar tots els moviments d'inscripció d'empreses i afiliació, altes i baixes de treballadors per compte propi en una única Administració de la Seguritat Social. Redistribució de les Administracions per reduir el temps d'espera Aquesta oficina en principi hauria de coincidir amb la corresponent al domicili del despatx professional, tanmateix, i donat el nombre de professionals ubicats a la zona centre de Barcelona, i amb la finalitat de reduir el temps d'espera la Tresoria informa que s'ha vist obligada a redistribuir alguns dels col·legiats domiciliats a Barcelona a una Administració diferent de la que li correspondria pel codi postal del domicili professional. La Tresoria comunica que s'ha intentat en el major nombre de casos que la Unitat de Gestió assignada sigui la més propera a l'Administració d'origen. Relació d'oficines Us facilitem la relació d'oficines assignada als col·legiats que són usuaris del sistema RED. La Tresoreria ha marcat en vermell als advocats i despatxos professionals als quals se'ls ha assignat una oficina diferent. Direcció i telèfon del llistat d'oficines de la Tresoreria General de la Seguretat Social Tarja individualitzada Per tal de facilitar la implantació d'aquesta mesura, la Tresoreria està preparant una tarja individualitzada que distribuirà a tots els professionals adscrits a l'ICAB, en la qual figurarà el nom del despatx professional i l'Administracio assignada. Aquest títol identificatiu l'haurà de dur la persona del despatx que es personi davant l'Administració per tal de gestionar els tràmits d'inscripció i afiliació. La Tresoreria també informa que a pesar que alguns usuaris no hagin rebut les targes individualitzades aquesta mesura entra en vigor l'1 d'abril de 2004.