Departament de Biblioteca | Biblioteca

Club de Lectura Biblioteca ICAB 18 juny 2021: Rodby Puttgarden de Helle Helle

El divendres 18 de juny de 2021, a les 15h, vine a la Biblioteca de l’ICAB per comentar l’obra Rodby Puttgarden de Helle Helle. El Club el dirigirà com sempre el Xavi Vidal (de la llibreria No Llegiu

Tue Jun 15 00:00:00 CEST 2021

El Club de Lectura de la Biblioteca de l’ICAB és un club no jurídic, on es llegeixen novel·les i altra producció literària i es comenten.

Les sessions tenen lloc a la Sala d’Usatges i/o virtualment un divendres de cada mes, entre octubre i juny, de 15 a 17 h. (aprox.) on el Xavier Vidal (de la llibreria No Llegiu) coordina i dirigeix les sessions.

La inscripció és gratuïta si s’adquireix el llibre (estarà disponible a la Biblioteca). En cas que ja es disposi del llibre, el preu serà de 5 euros per als col·legiats/des, associats/des i treballadors/es de l’ICAB. I de 10 euros per als ciutadans/nes.

Per participar-hi, cal inscriure’s a direcciobiblioteca@icab.cat

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 20 al 26 d'abril del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Normativa | Novetats Jurídiques | Actualitat Jurídica | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

Actualitat Jurídica del 18 al 24 d'abril del 2024

Classificada per matèries.

Gran èxit de la celebració de Sant Jordi 2024 a la Biblioteca de l’ICAB!

Aquest dimarts, 23 d’abril de 2024, l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha celebrat la Diada de Sant Jordi! Una completa jornada que ha comptat amb ampli seguiment per part de les persones col·legiades!