Comissió de Dret Penitenciari | Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya (CICAC) | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

Convocatòria de la inscripció voluntària per a seleccionar l’equip de lletrats i de lletrades del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona,   amb la finalitat de prestar el Servei  d’Orientació Jurídica penitenciària per a l’any 2022 - CP Dones – Barcelona

El termini per a sol·licitar la inscripció voluntària al servei serà  des del dia 1 de desembre fins  al dia 10 de desembre de 2021, fins a les 14 hores.

Tue Nov 30 13:14:37 CET 2021

La inscripció s’ha de presentar obligatòriament a la seu del Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya, Carrer Roger de Llúria 113 3r Barcelona, de forma presencial o bé mitjançant e-mail a l’adreça de correu electrònic recepcio@cicac.cat

Els col·legiats i col·legiades que reuneixin els requisits establerts en la convocatòria es podran inscriure per a la prestació del servei pel període que comprèn els mesos de gener a desembre de 2022, tot estant condicionat a la pròrroga del conveni signat entre el Departament de Justícia i el Consell d’Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya.

Per a més informació, consulteu l’arxiu adjunt (a peu de pàgina).