Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Curs de Contractació Bancària

L'Il·lustre Col·legi d'Advocacia de Barcelona (ICAB) ofereix un curs de Contractació Bancària que tindrà lloc a la seu col·legial els dilluns i dimecres del 8 d'octubre al 19 de desembre del 2018.
Tue Oct 02 00:00:00 CEST 2018

El curs compta amb més de vint sessions de dues hores cadascuna (19:00-21:00) sota la coordinació de la Comissió de Dret Mercantil i la docència d'advocats experts en el sector financer.

El crèdit immobiliari, el mercat de capitals i valors i el finançament alternativa són algunes de les sessions que formen part del programa. També s'abordaran temes com el finançament corporatiu i les garanties personals i reals, així com la litigació bancària.

Les inscripcions continuen obertes per poder assistir al curs de Contractació Bancària, el qual es durà a terme a l'Aula 65, 6a planta de la seu de l'ICAB (c/ Mallorca, 283).