Departament de Biblioteca | Biblioteca

DataLey

Gràcies a l'acord entre l'ICAB i l'editorial Wolters Kluwer oferim a totes les persones col·legiades i associades l'accés a la Base de dades DataLey

Thu Mar 04 09:30:00 CET 2021

Aquesta base de dades consta de quatre mòduls: legislació, jurisprudència, convenis col·lectius i formularis. Tota la informació jurídica que es necessita i actualitzada diàriament.

Per consultar-la has d’entrar a la pestanya Biblioteca-Documentació, apartat Bases de Dades > DataLey  (demana login / password de col·legiat/da ICAB).

Dataley inclou:

• Legislació  europea, estatal, autonòmica i foral.
  • Jurisprudència del Tribunal Constitucional, Tribunal Suprem, Tribunals Superiors de Justícia, Audiència Nacional, Audiències Provincials, Jutjats, Tribunal Econòmic-Administratiu Central, Tribunals Econòmic-Administratius Regionals i Foral, Tribunal de Justícia de la Unió Europea, Tribunal Europeu de Drets Humans, Tribunal General, Tribunal de Comptes, Tribunal de Conflictes de Jurisdicció, Tribunal de Defensa de la Competència, Direcció General dels Registres i del Notariat.
  • Formularis: inclou models processals de matèries civil, mercantil, administratiu, fiscal, penal i laboral.
  • Convenis col·lectius: inclou tots els sectors d'activitat en els àmbits d'aplicació estatal, local i autonòmic.