Decret Llei 8/2021, de 16 de febrer, pel qual s'adopten mesures organitzatives per a l'execució de l'estratègia de vacunació a Catalunya enfront de la COVID-19 i es modifica l'article 2 del Decret llei 12/2020, de 10 d'abril
Publicat al DOGC del 17/2/2021
Entrada en vigor: 17.02.2021
Per a l’execució de l’estratègia de vacunació enfront de la Covid-19 a Catalunya, s'estableix l'obligació de les administracions públiques i les entitats que en depenen, així com de qualsevol persona física o jurídica, de naturalesa pública o privada, ubicada o que dugui a terme la seva activitat a Catalunya, de facilitar al Departament de Salut les dades identificatives, de contacte, d'edat, de caràcter professional o de salut, necessàries per a la identificació i contacte de les persones integrants de cada grup de vacunació, que els siguin requerides, en el format que es determini per garantir la protecció de les dades facilitades, i de forma diligent.
Aquesta obligació restarà vigent mentre el requeriment de dades per part del Departament de Salut sigui necessari per a l'assoliment dels objectius de l'estratègia de vacunació enfront de la COVID-19 a Catalunya.
Es modifiquen l’apartat 1 de l’art. 2 i la lletra a) de l’apartat 11 de l’art.2d el Decret llei 12/2020, de 10 d'abril pel qual s'adopten mesures pressupostàries, en relació amb el sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya, en l'àmbit tributari i en l'estructura de l'Administració de la Generalitat, per pal·liar els efectes de la pandèmia generada per la COVID-19 amb efectes del dia 1 de gener de 2021. També s’afegeix un apartat 16 a l'article 2 del Decret llei 12/2020, de 10 d'abril, per tal de preveure que el Consell de Direcció del Servei Català de la Salut podrà proposar, informat prèviament el departament competent en matèria de finances, la creació, revisió i/o modificació de qualsevol element del sistema de pagament que afecta els centres del SISCAT i els centres que no tenen conveni o contracte de serveis assistencials amb el Servei Català de la Salut, per a la seva aprovació per part del Departament de Salut, amb l'objectiu de donar resposta a les necessitats que puguin anar sorgint en funció de l'evolució de la pandèmia.”
[LLEIS APROVADESPARLAMENT DE CATALUNYA]
Contacte
-
Comissió de Normativa
-
c/ Mallorca, 283
Barcelona, (Espanya) - normativa@icab.cat
-
c/ Mallorca, 283