Comitè electoral

ELECCIONS ICAB 2021: Jornada electoral 3 de juny

Durant la jornada electoral del 3 de juny de 2021, les persones electores poden emetre el seu vot a la seu central de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Carrer Mallorca, 283, Barcelona) entre les 9 i les 21 h.

Thu Jun 03 08:04:43 CEST 2021

Les persones electores també poden votar el 3 de juny a la seu de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona a la Ciutat de la Justícia de Barcelona i L’Hospitalet de Llobregat (Gran Via de les Corts Catalanes, 111, Edifici P, 1a planta, Barcelona) i a la seu de 10 Delegacions territorials. L’horari de votació a la Ciutat de la Justícia i a les Delegacions territorials serà de 9 a 14 h.

Les seus de les Delegacions territorials són les següents:

• Delegació d’Arenys de Mar.-  C/ Auterive, s/n (Edifici Jutjats).
  • Delegació de Badalona.- C/ Prim, 40 (Edifici Jutjats).
  • Delegació de L’Hospitalet de Llobregat/Cornellà.- Ciutat de la Justícia, edifici H, 3a planta Av. Carrilet 2 de L’Hospitalet de Llobregat.
  • Delegació de Gavà.- Plaça Batista i Roca, s/n (Edifici Jutjats).
  • Delegació d’Igualada.- Passeig de Mossèn Jacint Verdaguer, 113 (Edifici Jutjats).
  • Delegació del Prat de Llobregat.- Plaça de l’Amistat, 1(Edifici Jutjats).
  • Delegació de Sant Boi de Llobregat.- C/ Carles Martí i Vila, 2-4 (Edifici Jutjats).
  • Delegació de Santa Coloma de Gramenet.- Passeig Salzereda, 15-18 (Edifici Jutjats).
  • Delegació de Vilafranca del Penedès.- Avinguda Europa, 10 (Edifici Jutjats).
  • Delegació de Vilanova i la Geltrú.- Ronda Ibèrica, 175 (Edifici Jutjats).