Revista Jurídica de Catalunya (RJC) | Revista Jurídica de Catalunya

Edició especial del llibre de la col·lecció RJC: 'La prueba civil: aspectos problemáticos'

La Revista Jurídica de Catalunya i el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, en col·laboració amb Thomson Reuters Aranzadi, posa a la vostra disposició una edició especial del llibre de la Col·lecció RJC 'La prueba civil: aspectos problemáticos', a un preu especial de 7,5 euros (Nous subscriptors), 10 euros (IVA inclòs) per als subscriptors de la RJC i de 12 euros (IVA inclòs) per als col·legiats de l'ICAB. El preu de venda al públic és de 45 euros.
Mon Nov 06 00:00:00 CET 2017

Podeu reservar el vostre exemplar a través dels següents enllaços:

> PREUS NOUS SUBSCRIPTORS COL·LEGIATS (7,5 euros): RESERVES ON-LINE AQUÍ

> PREUS SUBSCRIPTORS (10 euros): RESERVES ON-LINE AQUÍ

> PREUS COL·LEGIATS (12 euros): RESERVES ON-LINE AQUÍ

> Monogràfic Prova Civil 2017 (nous subscriptors NO col·legiats): reserves per e-mail a revista@icab.cat

> Monogràfic Prova Civil 2017 (subscriptors NO col·legiats): reserves per e-mail a revista@icab.cat

> PREU VENDA AL PÚBLIC EN GENERAL (45 euros)

L’abonament es realitzarà a través del rebut domiciliat del mes següent al de l’adquisició del llibre.

La reserva implica tant el compromís de pagament com de les condicions en què aquest es realitzarà.

Informació del llibre

Dar a conocer los aspecto problemáticos de la Prueba Civil. Análisis de las novedades legislativas y jurisprudenciales más relevantes en materia de prueba civil desde una óptica eminentemente práctica. Entre otros, se centra en la última reforma de la LEC (Ley 42/2015, de 5 de octubre) en materia de prueba en los juicios monitorio y verbal, así como los aspectos probatorios de la Ley 29/2105, de 30 de julio, de Cooperación Jurídica Internacional.