Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l’ICAB segueix oferint els seus serveis on-line

La crisi de la COVID-19 segueix capgirant el mercat laboral i davant aquest fet, cal tornar a repensar-ho tot. Hi ha qui parla de reinventar-se, altres d’actualitzar-se, i altres els cal incorporar-se al mercat laboral per primera vegada. Per això, professionals amb expertesa del Servei d’Ocupació i Orientació Professional de l’ICAB, assessoren i acompanyen a les persones col·legiades i associades que: busquen la primera feina, volen fer un canvi professional o volen crear o consolidar el seu propi negoci.

Tue Jun 29 11:00:00 CEST 2021

Així com, també, als despatxos que busquen incorporar professionals.

Tots aquets serveis, s’ofereixen personalitzats i on-line a https://www.icab.cat/ca/colegi/servei-d-ocupacio-i-orientacio-professional-soop

Demanar cita prèvia a:

soop@icab.cat i empren@icab.cat