Deganat | Titulars

El degà de l’ICAB assisteix al lliurament dels premis “Valors” 2022 del Consell de l’Advocacia Catalana

El Palau Robert de Barcelona ha acollit el dijous 1 de juny de 2022 l’acte de lliurament dels IX Premis ‘Valors’. Aquests guardons del Consell de l’Advocacia Catalana tenen com objectiu reconèixer aquelles persones, col·lectius i i entitats que destaquen per la seva defensa dels Drets Humans.

Thu Jun 02 21:00:00 CEST 2022

L’Advocacia d’Ucraïna, el Col·legi d’Advocats de Santa Cruz de La Palma, el Memorial Democràtic, i l’advocada filipina activista pels DDHH, Czarina Musni, han estat els guardonats en l’edició d’aquest any. També ha recollit el premi l’advocada mexicana Karen Izolda, que va ser premiada l’any passat i no va poder assistir a l’acte.

El degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, ha participat en aquest acte, que ha comptat, també, amb les intervencions de la consellera de Justícia, Lourdes Ciuró, el president del Consell de l’Advocacia Catalana i degà del Col·legi de l’Advocacia de Figueres, Joan Ramon Puig, i la presidenta del Consejo General de la Abogacía Española, Victoria Ortega.

La nostra més sincera enhorabona a tot/es els premiats/des!