El degà de l'ICAB participa en una Masterclass del Curs d'Accés a l'Exercici de l'Advocacia i la Procura 2024-2025 d'ISDE
Aquest dimecres, 27 de novembre del 2024, ha tingut lloc a la seu d'ISDE Barcelona una Masterclass del Curs d'Accés a l'Exercici de l'Advocacia i la Procura 2024-2025.
La benvinguda a l'acte ha anat a càrrec de Montse Pintó, directora executiva d'ISDE Barcelona i diputada de la Junta de Govern de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).
Posteriorment, ha començat la Masterclass, que ha comptat amb les intervencions de Jesús M. Sánchez García, degà de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB); Javier Segura Zariquiey, degà de l'Il·lustre Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona; José Alberto Marín Sánchez, degà de l'Il·lustre Col·legi Notarial de Catalunya i Vicente José García–Hinojal López, degà de l'Il·lustre Col·legi de Registradors de Catalunya.
Gràcies a aquesta classe magistral amb grans coneixedors del sector, els alumnes han pogut tenir una visió integral de l'accés a l'advocacia i la procura i de quins són els aspectes clau que cal tenir en compte a l'hora d'enfrontar-se als reptes que plantegen les professions jurídiques actualment.

Contacte
-
Deganat
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 496 18 82 / 93 496 18 80
- Fax: 93 487 15 70
- deganat@icab.cat
-
Mallorca, 283