Delegació de Gavà | Gavà

Eleccions el proper 8 de novembre de 2023 en la Delegació de Gavà. Candidatures

De conformitat amb l’article 9.4 del Reglament de les Delegacions territorials de l’ICAB, la Junta de Govern ha proclamat els candidats/des a les eleccions que se celebraran el proper 8 de novembre de 2023 per proveir els càrrecs delegat/da i sotsdelegat/da de la Delegació territorial de Gavà, els col·legiats i col·legiades que formen les candidatures que seguidament s’indiquen per rigorós ordre d’entrada al Registre de la Corporació:

Tue Oct 17 17:50:02 CEST 2023

Candidatura:

Delegada:             Caterina Sánchez Cerezo

Sotsdelegat:         Joan Ramon Guasch Biscarri

Candidatura:

Delegada:             Marta Roig i Segura

Sotsdelegat:         Narcís Trenado Seara

La votació dels càrrecs per proveir els càrrecs de delegat/da i sotsdelegat/da de la Delegació Territorial de Gavà tindrà lloc el 8 de novembre de 2023 a la seu de la Delegació de Gavà (Plaça Batista Roca, s/n Edifici Jutjats, planta baixa, 08850 Gavà, Barcelona), a les 9.00h i les persones electores podran dipositar el vot presencialment fins a les 14.00h, tal com es preveu en la convocatòria electoral.