Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Especialitza’t en Propietat Intel·lectual i Industrial amb el Màster ICAB! Nova edició gener 2022

La protecció de les creacions intel·lectuals; les marques i noms comercials; els dissenys industrials; la competència deslleial; les patents i altres invencions; així com els mecanismes processals de protecció dels drets de la Propietat Industrial i Intel·lectual seran els eixos principals del Màster en Propietat Intel·lectual i Industrial 2022 que organitza el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).

18/10/2021

La nova edició d’aquest Màster d’Especialització Jurídica començarà el 25 de gener de 2022, en format blended, és a dir, combinant sessions on-line i, en alguns dies específics, presencials.

El programa del màster consta de sis mòduls. El primer mòdul, sobre “la protecció de les creacions intel·lectuals”, compta amb sessions sobre els drets connexos, tecnologia digital, mesures de protecció tecnològica i pràctiques, entre altres.

“La protecció de les modalitats distintives de la Propietat Industrial: marques i noms comercials” és el segon mòdul que s’imparteix on s’inclouen casos pràctics, per exemple, un expedient de l’OEPM.

El tercer mòdul, sota el títol “Dissenys Industrials”, conté sessions de determinació de l’objecte del Disseny Industrial, sistemes de protecció, etc. a més d’una sessió pràctica interactiva sobre la resolució d’un cas.

El mòdul quatre, "Competència deslleial", inclou pràctiques agressives, inducció a la infracció contractual i aspectes processals, entre altres.

“La protecció de les modalitats inventives de la Propietat Industrial: patents i altres invencions” és el cinquè mòdul, enfocat a les patents.

Per últim, el sisè mòdul “Els mecanismes processals de protecció dels drets de la Propietat Industrial i Intel·lectual” posarà emfasi en els procediments davant l’EUIPO i l’OEPM.

Altrament, tots els mòduls inclouen sessió d’avaluació.

El comitè científic d’aquest Màster el formen els advocats i advocades Marta Baylina, Cristina Calvet, Anna Autó, Jordi Romaní, Rosa Martínez Brines, David Pellisé i Miquel Montañá.

A més el quadre docent està format per un ampli ventall d’advocats/des en exercici, per magistrats/des i professors/es universitaris/àries de màxim nivell, tots ells reconeguts pels seus coneixements sobre les disciplines de la Propietat Intel·lectual i Industrial.

El Màster en Propietat Intel·lectual i Industrial 2022 s’adreça a Graduats/des i Llicenciats/des en Dret o estudis superiors perquè completin la seva formació professional necessària per exercir com a advocat/da expert en aquestes matèries.

La matrícula ja és oberta, i es pot fer a través del següent enllaç

Per a informació addicional, podeu contactar amb el Departament de Formació de l'ICAB (masters@icab.cat).