Guia de normativa bàsica laboral de l’advocat/da (març 2022)

Es tracta d’un document que pretén ajudar l’advocat/da exercent a conèixer les seves principals obligacions en matèria de contractació laboral, normativa aplicable, obligacions generals amb la Seguretat Social i Contracte de Relació Especial.
15/03/2022

Versió actualitzada a març 2022.

• Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l’ICAB segueix oferint els seus serveis presencials i on-line

Professionals amb expertesa del Servei d’Ocupació i Orientació Professional de l’ICAB, assessoren i acompanyen a les persones col·legiades i associades que: busquen la seva primera feina, volen fer un canvi professional o volen crear o ...
  • Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | Formació ICAB | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

La Fira de l’Ocupació de l’ICAB 2017 programa diferents tallers de LinkedIn

En el marc de la Fira de l’Ocupació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el 27 d’abril de 2017 es van dur a terme a la seu col·legial dos tallers pràctics per aprofundir en LinkedIn, la xarxa professional per excel·lència.