Activitats Socials ICAB

ACTIVITATS SOCIALS ICAB | El Reial Club de Golf El Prat acull el VIII Campionat d'Espanya de Golf dels Col·legis de l'Advocacia (2023)

34 parelles de 17 Col·legis de l'Advocacia van participar el dissabte 22 de juliol de 2023 en el VIII Campionat d'Espanya de Golf dels Col·legis de l'Advocacia celebrat al Reial Club de Golf El Prat, sota l’organització de l’ICAB, en el marc de les seves Activitats Socials.

Mon Jul 24 17:00:00 CEST 2023

L’esdeveniment esportiu es va jugar en modalitat Four Ball Stableford Handicap (millor bola). I amb premi per al jugador individual Stabelford Handicap (millor bola).

La classificació per parelles va donar com a guanyadors col·legiats de l’ICAB, que van assolir 44 punts, Pedro Salom i Jorge Rubio, el que significa que la Copa del Campionat es quedarà a la seu de l'ICAB fins a la propera edició. La parella guanyadora del torneig, també amb 44 punts, Ignacio Alonso i Àlex Servent, no van poder guanyar la copa, ja que un dels membres no era col·legiat, d'acord amb les regles del torneig.

En la classificació individual, el guanyador va ser Luis Javier Herrero, que va obtenir els mateixos 40 punts que Pedro Salom

L’acte de lliurament de premis va comptar amb l’assistència del degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, així com de la presidenta de l’advocacia espanyola, Victoria Ortega i Jesús M. Barrientos, president del TSJC, aquest últim participant del torneig.

El comitè organitzador del Torneig estava format per Jesús Pellón Fontecha, degà emèrit de l’ICA Santander, en representació del Consejo General de la Abogacía Española (CGAE); Federico Fernández Rodríguez, degà de l’ICA Jerez, en representació del CACECA; José Manuel González Quintana, degà emèrit de l’ICA Antequera; Marcos Camacho O’Neale, conseller no degà del CGAE i Cristina Vallejo, coordinadora de Formació de l’ICAB, en representació del Col·legi organitzador.

Enhorabona als guanyadors i a tots els participants! Una excel·lent ocasió per fer networking amb col·legiats/des d’altres Col·legis en un ambient de màxima esportivitat.

I gràcies també al suport dels patrocinadors del Torneig: Mutualidad de la Abogacía, Alter Mútua, Vlex, Banco de Santander i CGAE.