Altres Cursos | Associació Intercol·legial

Jornades Intercol·legials 2022 Jornada “Els Fons Next Generation per a la rehabilitació d’edificis, un canvi de paradigma a contrarellotge”

En el marc de les Jornades Intercol·legials 2022, la Comissió Sectorial d’Enginyeria, Arquitectura i Tècnica organitza la Jornada “Els Fons Next Generation per a la rehabilitació d’edificis, un canvi de paradigma a contrarellotge”, que tindrà lloc el  dilluns 12 de desembre de 2022, de 17 a 18:30h, en format videoconferència (per ZOOM), amb el següent:

Wed Dec 07 14:05:50 CET 2022

Programa

Benvinguda i presentació de la jornada: Jaume Casas i Santa-Olalla, secretari del Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona i president de la Comissió Sectorial de l’Enginyeria, Arquitectura i Tècnica de la Intercol·legial (5m)

Ponència 1: L’horitzó de la rehabilitació energètica d’edificis residencials, a càrrec de Marta Martínez, coordinadora  de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (15m)

Ponència 2: Les eines legislatives posades a disposició dels ciutadans per aconseguir-ho, a càrrec de Víctor Forns, coordinador de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació del Consell de Col·legis d’Administradors de Finques de Catalunya (15m)

Ponència 3: La gestió pública-privada. Els col·legis professionals i les administracions, a càrrec d’Eva Bonet, coordinadora de l’Oficina Tècnica de Rehabilitació del Consell de l’Arquitectura Tècnica de Catalunya (15m)

Ponència 4: Els ajuts UNICO-Edificis per a la renovació de les instal·lacions de telecomunicació en edificis, a càrrec de Marc Aznar, responsable Servei de Treballs professionals del Col·legi d’Enginyers de Telecomunicació de Catalunya (15m)

Torn de preguntes dels assistents (15m)

INSCRIPCIONS: https://www.cateb.cat/activities/fng-canvi-paradigma/

Secretaria de Suport a l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya

c/ Mallorca, 283 – 08037 Barcelona – Telèfon 93 601 12 28 – E-mail: intercat@icab.cat