Protocol | Titulars

L'ICAB col·labora en el Programa d’impuls de la Carta municipal de Barcelona

La vicedegana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Susana Ferrer, ha participat en el llibre “La Carta municipal de Barcelona i el dret de la ciutat. Bases per al seu impuls i actualització”.

Wed Feb 22 00:00:00 CET 2023

L’obra, que s’emmarca dins del Programa d’impuls de la Carta Municipal de Barcelona,  ha estat dirigida pel professor Tomàs Font i Llovet i recull aportacions de taules de treball que es van dur a terme per a l’actualització de la Carta municipal de Barcelona, l’instrument únic que permet a la ciutat dotar-se d’eines per al reforçament del govern local.

Prop d’un centenar de persones expertes han aportat els seus coneixements per avançar en l’actualització i l’impuls del règim especial de Barcelona i del paper que té en el desenvolupament polític, social, administratiu  i cultural de la ciutat comptal.

Cal recordar que la presentació dels treballs del Programa d’impuls de la Carta municipal va reunir el passat 28 de novembre de 2022, al Saló de Cent de l’Ajuntament, representants polítics i professionals acadèmics i tècnics. En representació de l’ICAB, l’acte va comptar amb l’assistència de les diputades de la Junta de Govern del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona Mireia Ramon i Montse Pintó.