L'ICAB participa al Saló Biz Barcelona 2021

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha estat present, un any més, al Saló Biz Barcelona, el gran esdeveniment de l’emprenedoria, start-ups, pimes i autònoms celebrat del 9 a l'11 de novembre de 2021 al Pavelló 8 del recinte firal de Montjuïc.

Thu Nov 11 06:24:00 CET 2021

L’ICAB ha comptat amb un estand propi a la Fira (núm. 308 carrer C) especialment per atendre i informar a la ciutadania de la importància que pot tenir consultar a un/a professional de l’advocacia. També ha participat, amb les taules d’assessorament, al Networking professional.

A més, el Col·legi ha organitzat dues conferències, de la Comissió de Prospectives Socioprofessionals i de la Secció de Dret de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

Una, sobre Aspectes legals en el procés de Transformació Digital de la que ha estat ponent Rodolfo Tesone el dia 9 de novembre. I l'altra, el dia 10 de novembre sobre L'adaptació de l'empresa a l'entorns digital com a mitjà per potenciar el seu negoci, amb la ponent Júlia Bacaria.