Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació / Biblioteca | Publicacions

L’ICAB posa en marxa una nova convocatòria de Beques d'estudi per als Màsters d'Especialització Jurídica 2020-2021

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) posa en marxa una convocatòria per a la promoció de la formació entre els seus col·legiats/des i estudiants associats/des oferint tres beques del 25% de l’import total per als Màsters d’especialització jurídica d’Immobiliari, Compliance, Negocis, Propietat Industrial i Intel·lectual, Laboral i Recursos Humans, Advocacia Penal, Processal Civil, Societat de la Informació, Família i Successions, Mediació i Arbitratge i ADR, Fiscal i Dret Concursal.
26/06/2020

Els interessats podran dirigir les seves sol·licituds a masters@icab.cat abans del 16 d’octubre de 2020, o bé mitjançant presentació presencial en l’horari habitual de l’ICAB.

La sol·licitud haurà d’anar acompanyada de:

- Currículum de mèrits
- Carta de presentació i motius per demanar la beca
- Certificat de l’expedient acadèmic.
- Última declaració de renda i/o documentació acreditativa de la situació econòmica.

El Jurat serà el propi Comitè Científic dels Màsters esmentats i els Diputats responsables de Formació.

*Els seleccionats es comprometen a assistir a totes les classes de formació, podent ser retirada la concessió de la beca si el Jurat observa l’incompliment d’aquesta condició específica o de les generals del Màster.