Departament de Biblioteca | Biblioteca | Secció de Compliance

La Biblioteca de l’ICAB acull la presentació del llibre "Las investigaciones internas en el compliance penal"

La Sala de Lectura de la Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ha estat l'escenari, el dijous 5 de maig de 2022, de l’acte de presentació del llibre "Las investigaciones internas en el compliance penal. Factores clave para su eficacia", de l’editorial Thomson Reuters Aranzadi.

05/05/2022

L’esdeveniment ha comptat amb les ponències dels advocats Miquel Fortuny Cendra (director de l'obra) i Irene López López; de José R. Agustina, catedràtic de Dret penal a la Universitat Abat Oliba i d'Albert Estrada Cuadras, director d’Investigacions Internes.

La moderació de l’acte ha anat a càrrec de l’Anna Núñez Miró, directora de Compliance.

L'obra s'adreça especialment a advocats/des de penal, compliance officers, responsables de compliment  i empreses i assessories jurídiques.

La Sala de Lectura de la Biblioteca de l’ICAB és l’espai on s'hi ubiquen les monografies publicades en els últims 6 anys organitzades per matèries.

Consulta la Biblioteca Digital de l'ICAB

Més de 15.000 continguts jurídics (e-Books, articles, revistes digitals, codis…) a text complet i de gran utilitat per a la pràctica professional.
  • Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 25 de juny a l'1 de juliol de 2022

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Departament de Biblioteca | Novetats Jurídiques | Biblioteca | Actualitat Jurídica | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

Actualitat Jurídica del 23 al 29 de juny de 2022

Classificada per matèries.