La CRAJ informa: e-Justícia. Incidència en el funcionament

El Departament de Justícia ha comunicat que el proper dissabte 18 de setembre de 2021, des de les 22:00 hores i fins al dia 19 de setembre a les 4:00 horas, està prevista la realització d'una intervenció tècnica que provocarà un tall de servei  de les 00:00 a les 4:00 hores que afectarà l'extranet del professional del sistema e-Justícia.cat

14/09/2021

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 936 011 212 - EXT. 5345

La CRAJ informa: Mesures d'adequació dels locutoris per a professionals del Centre Penitenciari Brians I

Com a mesura transitòria, s'han instal·lat a l’espai de locutoris d’advocats/des tres aparells mòbils de refrigeració a fi de millorar el confort climàtic en aquesta zona.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Inspecció de Jutjats

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats del Contenciós Administratiu a Barcelona

Us informem que el CGPJ ha comunicat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària als Jutjats del Contenciós Administratiu núm. 2,8,9 i 11 de Barcelona, del 27 de setembre a l'1 d'octubre de 2021.

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats de Granollers

El CGPJ ha informat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària als Jutjats de Primera Instància núm. 3 i 5 de Granollers del 12 al 16 de juliol de 2021.