La revista ‘Món Jurídic’ núm. 314 ja es pot consultar en PDF
Aquest número inclou articles sobre la creació de la Comissió Independent per al diàleg, la mediació i la conciliació; advocats i procuradors en el punt de mira d’Hisenda; accions del Banc Popular; la reforma del recurs de cassació penal; còmput de la caducitat de l’acció d’anul·labilitat en contractes bancaris; les eines de prevenció en el Dret Civil català en relació a la persona; la nova normativa de segona oportunitat i la confidencialitat de les comunicacions i secret professional de l’advocat d’empresa.
Així mateix, recull dues entrevistes. Una amb Joaquim Gay de Montellà, president de Foment del Treball, i Yves Oschinsky, expresident de la FBE.
Món Jurídic és una publicació editada pel Col·legi de l'Advocacia de Barcelona amb la finalitat de ser un mitjà informatiu i d’expressió dels seus col·legiats.
És el reflex de la vida col·legial i un vehicle de comunicació de la Junta de Govern amb els col·legiats, alhora que permet l’intercanvi d’impressions entre els propis col·legiats.
Podeu adreçar els vostres articles, cartes o opinions a monjuridic@icab.cat
Aprofitem per recordar-vos que podeu recuperar articles publicats a Món jurídic a través del cercador de la revista. Podeu realitzar la cerca per text lliure,autor, títol de l’article, data i secció.

Contacte
-
Comunicació (Premsa, Web i revista Món Jurídic)
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 496 18 85 / 93 496 18 80
- premsa@icab.cat; comunicacio@icab.cat
-
Mallorca, 283