Comissió de Cultura / Formació | Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Secció de Compliance

MATRÍCULA OBERTA! Curs ON-LINE per a la certificació en Compliance CESCOM ® ICAB Edició 2021-2022

El Curs ON-LINE per a la certificació en Compliance CESCOM ® ICAB Edició 2021-2022 està orientat a adquirir el coneixements bàsics en matèria de Compliance i a preparar l’examen de la certificació CESCOM, facilitant que l’alumnat es presenti a la convocatòria de febrer com a objectiu.

22/07/2021

Aquest programa ha estat dissenyat per facilitar a l'alumne/a l'aprofundiment pràctic en els materials per obtenir la Certificació Professional en Compliance CESCOM, emesa per l'Associació Espanyola de Compliance-ASCOM, la més reconeguda en l'àmbit  nacional i homologada a nivell internacional per l'IFCA- International Federation of Compliance Associations.

El curs consta de 4 mòduls: Introducció al Compliance, Ètica i Compliance, Aspectes bàsics d’un programa de Compliance i Identificació de riscos i controls en els principals blocs normatius relacionats amb Compliance.

Aquesta proposta formativa vol aclarir dubtes de cara a la preparació de l’alumnat per a l'examen, oferint alhora una visió pràctica de la matèria que els ajudi en la seva capacitació professional.

Es desenvoluparà des del 18 d’octubre de 2021 fins al 9 de febrer de 2022, de 18 a 21h en format on-line (via ZOOM). La matrícula es pot fer a través de la pàgina web del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), mitjançant el següent enllaç.