Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB | Altres Cursos

MEDIEM convida les persones col·legiades de l’ICAB a participar al webinar "Salut mental i habitatge"

El webinar es durà a terme a través de la plataforma TEAMS el dijous 29 de setembre de 2022, de 12:30 a 14h

Mon Sep 19 16:05:20 CEST 2022

Organitza: Agència de l’Habitatge de Catalunya

Contacte: mediemhabitatge@gencat.cat

Formulari d’inscripció: https://forms.office.com/r/YN4AhFu91D

(Envieu la vostra resposta abans del 28/9/2022)

Ja fa temps que s’evidencia que les persones que pateixen problemes econòmics i jurídics per accedir o mantenir l’habitatge disposen d’un pitjor estat de salut mental. L’actual situació de crisi no preveu un panorama que millori cap d’aquests aspectes, el de l’habitatge i el de la salut mental.

És per això que,  des de MEDIEM, hem cregut adient dur a terme aquest webinar amb el títol “Salut mental i habitatge".

L’objectiu del webinar és que els mediadors que atenen persones en risc de vulnerabilitat residencial amb problemes de salut mental, com trastorns de conducta, depressió i altres, tinguin eines i recursos per atendre el millor possible aquests casos.

També és manifesta la pressió emocional que pateixen les persones que atenen en primera línia aquests casos, motiu pel qual també es donaran pautes perquè cuidin la seva pròpia salut mental.

La ponència del webinar anirà a càrrec de la senyora Tina Ureña, cap de l’Àrea de rehabilitació psicosocial de CPB Serveis Salut Mental.

La presentació del webinar la farà el senyor Carles Garcia Roqueta, president de la Societat Catalana de la Mediació en Salut, director del Centre ADR de l’ICAB i president de la Comissió de Mediació de la FBE.

12:30 h – Benvinguda

· Sílvia Grau Fontanals, directora Operativa d’Actuacions Urgents en Matèria d’Habitatge de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya

12:35 h - Presentació

· Carles Garcia Roqueta, president de la Societat Catalana de la Mediació en Salut, director del Centre ADR de l’ICAB i president de la Comissió de Mediació de la FBE