Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB | Secció de Compliance

Màster ICAB d'Especialització Jurídica en Compliance 2022-2023 (presencial i on-line)

El Màster en Compliance, organitzat pel Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), compta ja amb diferents edicions i és un dels programes de formació en aquesta matèria més antics i reconeguts que s’imparteixen en l'actualitat. Inici: 17 d'octubre de 2022. Doble format, presencial i on-line, a escollir. Matrícula oberta!

15/06/2022

INSCRIPCIONS PER A L'EDICIÓ 2022-2023 (format on-line)

INSCRIPCIONS PER A L'EDICIÓ 2022-2023 (format presencial)

El programa del Màster en Compliance de l'ICAB es divideix en dues parts. La primera té com a objectiu preparar a l’alumne/a per obtenir les certificacions professionals CESCOM (atorgada per l’Associació Espanyola de Compliance- ASCOM) i IFCA (de la Federació Internacional d’Associacions de Compliance) que l'acrediten com expert en Compliance tant en l’àmbit nacional com internacional. I la segona es basa en mòduls pràctics i especialitzacions: Compliance financer, Compliance Mediambiental, Compliance socio-laboral; Compliance en entitats esportives, Compliance i Responsabilitat Penal de la Persona Jurídica o Compliance en el sector públic, entre d'altres.

Així mateix, el Màster en Compliance pretén ensenyar a l’alumne/a a dissenyar i implementar sistemes de gestió de Compliance basats en els estàndards internacionalment acceptats, i dotar-lo dels coneixements pràctics necessaris per incorporar-se de forma immediata al món professional com a Compliance Officer Intern o Auditor/Consultor de Compliance per a altres organitzacions.

Per a cursar aquest Màster en Compliance no és necessari ser Advocat/da o Llicenciat/da o Graduat/da en Dret, ni tenir experiència professional prèvia, ja que habitualment hi ha alumnat d’altres professions relacionades.