Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa | Secció de Dret Laboral

NOTA DE PREMSA: L’ICAB celebra avui i demà el 'IV Congrés Laboral' per analitzar les principals novetats de la reforma recentment aprovada en aquesta matèria

El Congrés, que porta per lema “La reforma laboral, anàlisi en profunditat”, es podrà seguir en format presencial i telemàtic.

erà inaugurat avui, a les 16h, pel degà de la Corporació, Jesús M. Sánchez, el president de la Sala del Social del TSJC, Andreu Enfedaque, i el secretari de Treball, Enric Vinaixa

Thu Mar 24 09:40:00 CET 2022

Barcelona, 24 de març de 2022. El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), a través de la seva Secció de Dret Laboral, organitza el ‘IV Congrés Laboral’, que se celebrarà avui, 24 de març i demà, en format presencial i online.

El degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, el president de la Sala del Social del TSJC, Andreu Enfedaque,  i el secretari de Treball, Enric Vinaixa, inauguraran a les 16h d’avui el Congrés, que té com a objectiu abordar el nou marc normatiu derivat de la recent reforma laboral, aprovada  el passat mes de febrer del 2022,  i analitzar les conseqüències de la seva aplicació pràctica.

Aquesta edició del Congrés porta per lema 'La reforma laboral, anàlisi en profunditat' i s’ha estructurat en quatre taules de debat per tractar, de forma tranversal, la reforma i tots els eixos que estableix: “L’impacte de la pandèmia de la COVID-19  en les relacions laborals”; “La contractació laboral després del RD-Ley 32/2021”; “La negociació col·lectiva després de la darrera reforma laboral” i “L’aplicació pràctica de la reforma laboral”.

Per analitzar totes aquestes qüestions es compta amb ponents de reconegut prestigi, com són el cap de la Inspecció Provincial de Barcelona de Treball i Seguretat Social, Pedro Checa Ruiz; el professor titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la UOC, Ignasi Beltrán de Heredia Ruiz; els catedràtics de Dret del Treball Carolina Gala Durán (UAB) i Jordi Garcia Viña (UB);  els magistrats dels jutjats del Social Sara Pose Vidal i Miguel Ángel Purcalla Bonilla; l’advocat i representant d’UGT, Fernando Luján de Frias (UGT) i l’advocat del Departament de Treball, Diversitat, i Protecció Social a la CEO, Jorge Martín Blanco.

La clausura del 'IV Congrés Laboral' anirà a càrrec d’Enrique García Echegoyen, president de la secció de dret laboral de l’ICAB.

Els mitjans interessats en seguir el ‘IV Congrés Laboral’ han d’acreditar-se prèviament indicant  el nom i cognoms, mitjà i telèfon de contacte a: comunicacio@icab.cat