Sant Raimon (institucional) | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: L’ICAB ofereix de l’1 al 3 de febrer més de 20 conferències per les ‘Jornades formatives’ de  Sant Raimon de Penyafort 2022

Amb la participació de ponents d’alt nivell s’abordarà el fenomen de l’ocupació il·legal, la protecció de dades i el passaport COVID, les garanties en assistències penals telemàtiques, la nova reforma laboral, els 40 anys de la llei del divorci, o l´ús de les “Fintech i les Criptomonedes“, entre d’altres temàtiques.

Mon Jan 31 17:48:03 CET 2022

Barcelona, 31 de gener de 2022. Amb motiu de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort, el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha programat més de 20 conferències formatives, que se celebraran de  l’1 al 3 de febrer en format blended (presencial i online). Les activitats són gratuïtes però cal inscripció prèvia a través del web de Sant Raimon de Penyafort: https://santraimon.cat/conferencies/

Amb la participació de ponents d’alt nivell s’abordaran temàtiques de rabiosa actualitat de totes les branques del dret.  Les sessions es realitzaran preferentment en les franges horàries de 16h i 18.15h.

Demà dimarts, 1 de febrer, les conferències formatives de Sant Raimon de Penyafort serviran per aprofundir en temes relacionats amb la pandèmia, a través de les conferències: “Compleix les exigències de la protecció de dades el passaport COVID? o “Garanties en assistències penals telemàtiques. Han vingut per quedar-se? ”. També es farà una anàlisi dels “Aspectes pràctics de la Llei 8/2021, per la qual es reforma la legislació civil i processal per donar suport a les persones amb discapacitat en l’exercici de la seva capacitat jurídica així com de la “Nova reforma laboral. També s’abordarà la situació dels “Menors no acompanyats”, a través de la sessió organitzada per la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort.

El dimecres 2 de febrer es tractarà el fenomen de l’ocupació i la manca d’habitatge social, s’abordarà “L’Ordre europea de detenció i entrega i la nova ordre europea de recerca: principis rectors” i es desenvoluparan les conferències organitzades per l’associació Inkietos: “Advocats a la premsa: com aprofitar l’oportunitat per sortir als mitjans de comunicació”, “Talent jurídic: com gestionar-lo” , “Cap a l’excel·lència operativa en la gestió” i “Benestar en el sector legal, si ets parts del problema, ets part de la solució”.

El dijous 3 de febrer, es tancarà el cicle de les “Jornades formatives” a través de conferències com “40 anys de la llei del divorci: evolució psicològica dels jutges, advocats i dels models familiars”, el “Desallotjament cautelar en via penal a l’ocupació il·legal d’immobles”, el “Compliance als despatxos d’advocats”, “La resolució de CNMC: càrtel immobiliari?” i les sessions sobres l’ús de les “Fintech i les Criptomonedes“.

Trobades de Barcelona – Memorial Jacques Henry  2022La formació seguirà en l’àmbit internacional a través de les Trobades de Barcelona-Memorial Jacques Henry’, coorganitzades per l’ICAB i la Federació dels Col·legis d’Advocats d’Europa (FBE). Tindran lloc el  4 de febrer, de 9 a 13h, i enguany versaran sobre la protecció dels Drets Humans d’acord amb el Dret Internacional.

Trobareu la informació i el programa detallat de Sant Raimon de Penyafort al web https://santraimon.cat/

** Els mitjans interessats en seguir alguna de les conferències us heu d’acreditar enviant un correu a comunicacio@icab.cat indicant el nom, cognoms, mitjà i telèfon de contacte.