Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Recull de premsa: impactes en mitjans de comunicació | Titulars

Nou Recull de Premsa ICAB

Amb la voluntat d’oferir més i millor serveis a les persones col·legiades, l’ICAB ha renovat el  recull de premsa  que envia diàriament per e-mail.

Mon May 02 14:46:32 CEST 2022

Nou disseny: el recull de premsa compta amb un nou disseny per facilitar la lectura de les notícies. Quan cliques en una notícia, no només pots consultar-la sinó que, a més, a la part esquerra hi trobareu l'índex amb totes les notícies i a la part superior hi trobareu unes fletxes per anar accedint a la resta de notícies.

A més, s’ha modernitzat la capçalera i el “peu o part final” del recull i aquest últim inclou les xarxes socials, on l’ICAB hi és present, ja que són múltiples les vies des de les quals el Col·legi informa de notícies col·legials d’interès.

Més continguts: la principal novetat és que el nou recull inclou més continguts audiovisuals, ja que permet la reproducció d’àudios i vídeos on han participat membres de la Junta de Govern i de les seccions i comissions de l’ICAB.

Consultable en tots els dispositius mòbils. El nou recull té un format “responsive”, i això permet la seva consulta i visualització correcta tant des del mòbil, tauleta, com l’ordinador.

Segueix l’actualitat i consulta cada dia el recull ICAB!