Altres Cursos | Secció de Dret Lingüístic

Nous cursos de català i de llenguatge jurídic per a advocats i advocades (curs 2024)

Període d’inscripció: del 15 al 27 de novembre de 2023 (o fins que hi hagi places disponibles). Inici del curs: 8 de gener de 2024. Finalització del curs i prova final: juny de 2024.

Tue Nov 14 20:00:00 CET 2023

La Generalitat de Catalunya, mitjançant els departaments de Cultura i de Justícia, Drets i Memòria, ofereix cursos dels nivells B2 i C1 i llenguatge jurídic per a advocats, de conformitat amb el Conveni marc de col·laboració entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya i les institucions representatives dels col·lectius professionals de l’àmbit jurídic, per fomentar el coneixement i l’ús del català, de 21 de desembre de 2020.

Aquests cursos ofereixen la possibilitat de preparar el certificat de nivell B2 i C1 o llenguatge jurídic i accedir a un examen amb certificat oficial del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada, equivalent al que expedeix la Secretaria de Política Lingüística. Els certificats expedits es corresponen amb els que estableix el Marc comú europeu de referència per a les llengües. Els cursos es basen en un sistema d’autoaprenentatge, amb exercicis autocorrectius ubicats en una aula virtual, el seguiment del qual comporta una dedicació total de temps equivalent a 80 hores lectives (60 hores en el curs de llenguatge jurídic).

Inscripció

Per sol·licitar la inscripció cal emplenar la butlleta que trobaràs en aquest enllaç https://forms.gle/dskwFqd6CPabg3tL9. El nombre de places està limitat a 200 entre tots tres cursos. Tenen prioritat les persones que en edicions anteriors han realitzat un curs i l’han superat. Les persones que s’inscriguin a un curs s’han de comprometre a seguir-lo fins al final. Són cursos
subvencionats amb fons públics i amb un nombre de places molt limitat.

Per a més informació, consulteu l'arxiu adjunt (a peu de pàgina).