Obertes les inscripcions per al III Programa executive Arbitratge Comercial Internacional (gener - febrer 2022 / MODALITAT ON-LINE)
El Consejo General de la Abogacía Española, el Comitè Espanyol de la Cambra de Comerç Internacional (CCI), la Cort Internacional d'Arbitratge de Madrid (CIAM) i el Centre Iberoamericà d'Arbitratge (CIAR) imparteixen una nova edició -la tercera- del curs ‘Programa executive Arbitratge Comercial Internacional’ en línia del 24 de gener al 16 de febrer del 2022.
L'objectiu d'aquesta proposta formativa és afavorir l'especialització i la formació dels col·legiats i col·legiades que vulguin especialitzar-se i posicionar-se en l'àmbit de l'arbitratge internacional, formant-se de la mà dels millors professionals, amb una àmplia experiència al sector.
MATRÍCULA OBERTA!
Preu: 250 euros (INSCRIPCIONS ON-LINE AQUÍ)
Per a més informació, consulteu el PDF adjunt (a peu de pàgina).
#ArbitrajeAbogacía

Documents
-
Comissió d'Arbitratge | Comissió Arbitratge | Arbitratge | Altres Cursos497.0595703125 Kbpdf
ALTRES CURSOS: III Programa executive Arbitratge Comercial Internacional (gener - febrer 2022 / MODALITAT ON-LINE). #ArbitrajeAbogacía
Contacte
-
Comissió Arbitratge
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 601 13 30 / 93 496 18 80
- Fax: 93 487 15 70
- adr-arbitratge@icab.cat
-
Mallorca, 283