Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Secció de Dret Lingüístic

Programa 'T'agradarà llegir en català' adreçat a l'advocacia (2019)

El Consell de l’Advocacia Catalana promou l’ús del català entre l’advocacia per aconseguir la normalitat en el seu ús en l’exercici professional. Per aquest motiu, enguany el Consell s’ha adherit al programa 'T’agradarà llegir en català' que des de l’any 2015 impulsen conjuntament l’Associació d’editors de revistes i digitals, APPEC, i la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya.
20/09/2019

El programa consisteix en oferir a un col·lectiu (enguany al de l’advocacia) una mostra de diferents revistes, per promoure el coneixement i el consum de revistes en llengua catalana i normalitzar-ne la presència en les sales d’espera dels despatxos. En el marc d’aquest programa, i per fer conèixer la diversitat i qualitat de les revistes en català, l’APPEC ha seleccionat un recull de mostres de diferents revistes que ja han estat publicades, equivalents a 4.050 exemplars en total, que us oferim de forma gratuïta.

Si hi estàs interessat, emplena la butlleta adjunta (a peu de pàgina) i envia-la a serveilinguistic@cicac.cat. La tramesa està limitada als primers 180 interessats que enviïn la sol·licitud. Per qualsevol consulta, podeu posar-vos en contacte amb el vostre Col·legi d’Advocats o amb el servei lingüístic del Consell de l’Advocacia Catalana (serveilinguistic@cicac.cat)

Consell de l'Advocacia Catalana
Roger de Llúria, nº 113, 3r