Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Secció de Dret Lingüístic

Recursos jurídics en llengua catalana

La Plataforma per la Llengua ofereix un recull d'eines per a poder treballar en català i superar els obstacles de la falta de plantilles i documents en català i el baix domini del llenguatge jurídic català i del seu vocabulari.
07/10/2019

En la secció recursos jurídics en llengua catalana de la Plataforma per la Llengua s'hi poden trobar diccionaris terminològics i correctors lingüístics, plantilles i formularis, legislació en català i també manuals i guies temàtiques per a poder treballar en català.

Més informació

La Plataforma per la Llengua és l'ONG del català. Som una organització no governamental que treballa per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social.